Salam Alaik...

Any thought, idea, opinion and story in this blog is related to the owner's point of views. Copying and editing the source of content is prohibited if it is intended to harm people(including me). Despite, if it does bring manfaat, you're freely to do so. As you wish!!Hopefully, we may cherish one another more often. Jazakaallah Khair.

Wednesday, October 19, 2011

Aurat dan Ayam.











Hah, yang mana satu pilihan hati anda???

Yang kiri ke yang kanan??

Logik akal dan fitrah manusia kita memang kompom2 kita pilih yang kiri kan?Entah2 spesies ayam sendiri pun tak nak ayam yang kanan tuh.

....


Harap2 metafora ni boleh membuka ruang di hati anda sebab nak cakap panjang lebar pun tak guna. Rasanya dah banyak orang post atau share mengenai aurat wanita. Malas nak membebel, semua sedia maklum menutup aurat itu wajib so sekarang nak bagi terkesan dekat hati-hati anda *yang masih bg alasan tu* kita guna pendekatan Ayam. Lihatlah kalau anda tengok sendiri gambar tu pun tentu faham cantiknya menutup aurat tuh. 

Lagi satu kesianlah dekat kaum Adam ni, terseksa jiwa raga diorang tau setiap kali kita mendedahkan aurat.



Baca biar kasi paham, kita kaum perempuan ni lah antara pencetus berlakunya kes2 rogol, cabul dan seangkatan dengannya. Sanggup kita nak aniaya kaum kita sendiri? Minta di jauhkan. 

Assalamualaikum .

Jzkk =)

No comments:

Post a Comment